Syyta-juhlia

Mainonnasta

Markkinoinnista

Markkinointi on mielestämme sellainen asia ja tieteenlaji, jossa meillä on mielestämme paljon opittavaa. Tämä on asiana sellainen, jonka mielellämme jätämme ammattilaisten tehtäväksi. Toisaalta, se on kuitenkin asia, joka kiinnostaa meitä ja haluaisimme oppia siinä paremmiksi. Markkinointi ja mainonta maksaa, mutta niin maksaa tyhjillään olevat tilatkin. Markkinoinnissa meitä auttaa tällä hetkellä FlowHouse Jyväskylästä, joka on keskittynyt matkailumarkkinointiin. Myös Keuruun matkailutoimisto Leena Jaatisen johdolla on ollut meidän ja koko Keuruun matkailumarkkinoinnin tukupilari jo vuosien ajan. Ensi vuoden tavoitteena meillä on täyttää Visit Finlandin kriteerit, jotta Riihon Majatalo pääsisi heidän listauksiin mukaan. Kriteerit 0n jo lähestulkoon täytetty. Vielä, mitä on tekemättä, niin sivuston kääntäminen vähintään englanniksi. Huonevaraukset voi jo tehdä Booking.com:n kautta ja se riittää myyntikanavaksi. Visit Central Finlandin kanssa oleme myös aloittelemassa yhteistyötä ensi vuoden aikana. Mielenkiinnolla odotamme, mihin kaikki nämä toimet meidät vielä johtavat.

Tällä hetkellä videot kuluttavat huomattavan osan internetliikenteestä. Vuoteen 2020 mennessä arviolta 79% internet liikenteestä koostuu videoiden katselusta (Lue lisää tästä). Videoiden avulla kannattaa siis panostaa markkinointiin.

Olemme aikaisemmin jo julkistaneet muutaman piirrosvideoilla tehtyä mainosta (Esittelyvideo ja Animoidut mainosvideot). Tässä on vielä muutama lisää. Voitko ystävällisesti katsoa ne läpi ja käydä oheisen linkin kautta kertomassa meille, mikä näistä kolmesta videosta oli sinun mielestäsi paras.

Play
Play
Play
previous arrow
next arrow
ArrowArrow
Slider

 

Tästä lomakkeeseen

Jaa
Jaa